Huldenberg ‘Zot van Te Gek !?

maandag, 27 maart, 2017
Lokaal Dienstencentrum ’t Pijlijser

Huldenberg ‘Zot van Te Gek !?’.

Zondag 23 april 2017 om 11u, overhandigt Guy Swinnen, peter van het gekende project ‘Te Gek’, aan de gemeente Huldenberg het label ‘Zot van Te Gek!?’.  De uitreiking, met aansluitend een uniek aperitiefconcert door de frontman van The Scabs,  gaat door in het splinternieuwe ‘Lokaal Dienstencentrum ’t Pijlijser’, gelegen R. Borremansstraat 2, te Huldenberg.  Ook Minister van Justitie Koen Geens zal er de aanwezigen toespreken. De gemeente Huldenberg dankt deze erkenning vooral aan het programma, het vormingsaanbod en de algemene werking van het Lokaal Dienstencentrum.

Diezelfde zondag is het ook ‘Erfgoeddag’.  In dezelfde nieuwe zaal van het Lokaal Dienstencentrum, kan vanaf 10u doorlopend de tentoonstelling ‘Van Godshuis tot Lokaal Dienstencentrum’ worden bezocht.

De officiële opening van het Sociaal Huis en het Lokaal Dienstencentrum ’t Pijlijser is voor later.  Iedereen krijgt nu echter al de gelegenheid om naar aanleiding van dit evenement een kijkje te komen nemen in de nieuwe lokalen. Alle bezoekers zullen warm ontvangen worden, zoals het hoort en de gewoonte is in een Lokaal Dienstencentrum.

Herman Depré
OCMW-voorzitter