CD&V Huldenberg gaat met sterke ploeg vooruit

maandag, 22 januari, 2018

Marc Verheyden trekt de lijst, Minister Geens duwt
Op de nieuwjaarsreceptie van CD&V Huldenberg werden de lijsttrekker en de lijstduwer voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 voorgesteld. De lijst zal getrokken worden door Marc Verheyden uit Sint-Agatha-Rode. Hij was burgemeester in de vorige legislatuur en neemt de handschoen opnieuw op.  Lijstduwer in Huldenberg wordt niemand minder dan minister van Justitie Koen Geens. Minister Geens woont in Loonbeek. Hij is de mentor en stuwende kracht achter CD&V Huldenberg. De minister zet mee de lijnen uit en brengt met zijn kennis en ervaring de afdeling in Huldenberg naar een hoger niveau.
Naast de gekende namen, waaronder de schepenen Walter Craps en Herman Depré, werden ook een paar nieuwe sterke kandidaten voorgesteld. Sofie Pletinckx, Tessa Avermaete en Katrien Spaas brengen met hun deskundigheid en enthousiasme een nieuwe wind in het bestuur.

De lijst wordt de volgende weken nog versterkt met nieuwe kandidaten. Voorzitter Herman Depré bouwt zo aan een stevige en erg vastberaden ploeg.

Sinds 2006 stuurt CD&V het beleid binnen de meerderheid in Huldenberg. Als de kiezer het toelaat, zal CD&V ook de volgende legislatuur haar verantwoordelijkheid nemen.

“Een sterk thuiszorgbeleid met een mantelzorgplan en de opstart van een mantelzorgpremie, garanties bieden aan de Loonbeekse school om onze jongeren in eigen gemeente de juiste basis te geven en verder werken aan de wegeninfrastructuur zodat iedereen veilig kan wandelen en fietsen in onze gemeente. CD&V Huldenberg neemt de weg vooruit, naar een gemeente waar iedereen mee is”, aldus voorzitter Herman Depré.
De volgende weken worden de lijst en het programma stap voor stap verder uitgerold.

Herman Depré
Schepen en afdelingsvoorzitter.