Gemeenteraad 24 maart 2016
Huldenberg CD&V
N°20160302 - 29/03/2016

Gemeenteraad 24 maart 2016.

De gemeenteraad van donderdag 24 maart 2016 begon met 1 minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslagen in Brussel.  Daarna moesten we terug naar de orde van de dag.  Een beetje onwezenlijk die overgang.  Wellicht is het maar best zo. De draad onmiddellijk terug opnemen en ons niet laten opsluiten in angst.  En toch…de discussies, de politieke strategieën, ze voelden wat raar aan.  Noodzakelijk en correct, maar heel bleekjes op de achtergrond van de rauwe actualiteit.

Eén van de beslissingen was de heraanleg van de Leuvensebaan in Ottenburg, vooral van het centrum richting Waver. Na een intens en uitgesponnen traject van overleg, zijn de plannen klaar voor uitvoering.

lees verder, klik : www.huldenberg.cdenv.be

U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u lid bent van CD&V Huldenberg of omdat u zich interesseert in het reilen & zeilen van onze CD&V-afdeling. Wenst u deze nieuwsbrief echter niet meer te ontvangen ? Stuur dan gewoon een reply-bericht met als onderwerp "UITSCHRIJVEN". We zorgen er dan voor dat u onze nieuwsbrief niet langer ontvangt.